29 kwietnia 2012

Rozdział XXI

*Oczami Cherry*

- Jaką sprawę? - spytałam.
- Są może obok ciebie dziewczyny? - spytał Paul.
- Tak.
- To weź mnie na głośnik.
- Ojej - przełączyłam go. - To co to za sprawa?
- Odkąd chłopcy pożegnali się z wami na lotnisku, oni cały czas chodzą smutni, nie mają na nic ochoty i cały czas mówią o was. Więc wpadłem na wspaniały pomysł. Za dwa dni chłopcy grają koncert w Los Angeles. Chciałybyście dołączyć do nich i być już z nimi do końca trasy?
- Tak! - krzyknęłyśmy w tym samym momencie i zaczęłyśmy piszczeć i skakać ze szczęścia.
- Przestańcie, bo ogłuchnę - powiedział, a my się roześmiałyśmy. - Tylko nie mówcie nic chłopakom. To ma być niespodzianka. Po jutrze macie samolot i lecicie prosto do Los Angeles. Chłopaki będą mieli wtedy próbę dźwięku. Przyjadę po was na lotnisko. Bądźcie ubrane już tak jak na koncert. W Londynie na lotnisku musicie być o piątej. Wiem, że to bardzo wcześnie, ale musicie zdążyć dolecieć tu na koncert. Muszę kończyć, bo idą chłopaki. Pa.
- Pa Paul - powiedziała Magda, a ja się rozłączyłam. Z dziewczynami zaczęłyśmy skakać ze szczęścia. Szybko ubrałyśmy się i poszłyśmy na zakupy. Nadal nie mogłyśmy uwierzyć, że pojedziemy do chłopaków. W centrum handlowym dość szybko znalazłyśmy sobie kreacje na koncert i wróciłyśmy do domu. Wieczorem siedziałyśmy przed telewizorem i oglądałyśmy nudne filmy.
~Dwa dni później~

*Oczami Viki*
Byłyśmy już na lotnisku i czekałyśmy na odprawę. Cały dzień nie mogłyśmy usiedzieć w miejscu. Cały czas gdzieś chodziłyśmy. Byłyśmy ubrane tak, jak na koncert, ponieważ prawdopodobnie prosto z lotniska tam pojedziemy. Wyglądałam tak. W Los Angeles jest bardzo ciepło. Magda założyła to. W tej sukience było jej do twarzy. Wyglądała ślicznie. Cherry ubrała się tak. Wreszcie założyła coś w pełni dziewczęcego. Wow. Na prawdę zrobiła na mnie wrażenie. Wyglądała ślicznie. Abbi wyglądała tak. W tej sukience wyglądała nieziemsko. Na pewno zwali Liama z nóg. Zuza założyła to. Trochę mnie zdziwiło, że założyła coś bardziej rockowego, ale i tak świetnie wyglądała. Niektórzy ludzie dziwnie na nas patrzyli. No bo w sumie nie codziennie widzi się na lotnisku dziewczyny ubrane w stroje na imprezę. Zaczęła się odprawa. Podeszłyśmy, pokazałyśmy bilety i paszporty i weszłyśmy na pokład samolotu. Pół godziny później samolot wystartował. Leciałyśmy kilkanaście godzin. Prawie całą drogę spałam, bo chciałam być wypoczęta na koncert. Dziewczyny tak samo. Gdy wylądowałyśmy poszłyśmy po swoje bagaże. Poszłyśmy do wyjścia. Tam czekał już na nas Paul.
- Hej - powiedziała Zuza i go przytuliła. Zrobiłyśmy to samo.
- Siadajcie do samochodu. Przed nami kawałek drogi, a koncert zaczyna się za piętnaście minut.
Szybko wsiadłyśmy do samochodu. Gdy dojechaliśmy na miejsce, koncert trwał już od dwudziestu minut. Weszłyśmy do środka. Stanęłyśmy na ścieżce prowadzącej na dół, do pierwszych rzędów przy scenie. Spojrzałyśmy na scenę. Chłopaki ledwo co się uśmiechali. Było widać, że cierpią. Chyba na prawdę bardzo za nami tęsknią. Muszą bardzo nas kochać. Paul w drodze tutaj powiedział dokładnie jak niespodzianka dla chłopców ma wyglądać.
- Gotowe? - powiedział do nas. Przytaknęłyśmy głowami i zaczęłyśmy iść powoli w dół. Chłopcy śpiewali właśnie:
"I wanna stay up all night
And jump around until we see the sun
I wanna stay up all night
And find a girl and tell her she's the one
Hold on to the feeling
And don't let it go
Cause we got the flow now
Get out of control
I wanna stay up all night
And do it all with you"

Skakali i próbowali się bawić, jednak chyba coś im nie wychodziło. Nagle reflektor punktowy skierował się prosto na nas. Wszystkie fanki odwróciły się w naszą stronę. Po chwili chłopcy tez tu spojrzeli.

---------------------------------------------------
Brak weny ;/
Rozdział dedykuje kochanej Viki, która właśnie jest teraz w Londynie. Kocham cię słońce <3
Zapraszam na mojego drugiego bloga <KLIK>
Liczę na szczery komentarz :)
Dziękuję za prawie 5000 wyświetleń <33
Doszłam do wniosku, że nawet jeśli nie komentujecie, będę dodawać rozdziały, bo pisanie jest czymś co kocham, ale każdy wasz komentarz poprawia mi humor i daję chociaż troszeczkę weny do pisania kolejnego rozdziału :D

19 komentarzy:

  1. ciekawi mnie ich reakcja na dziewczyny :D
    fajny rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piszesz bosko i wiesz, że masz dalej pisać i koniec ;)
    Coś czułam po poprzednim rozdziale,że pojedziemy do chłopaków,ale nie chciałam nic pisac ;d
    Ale będzię Party Hard w L.A ;d
    Sukienki jak zawsze słodkie ♥
    haha ;d Brawo dla Paula za pomysł ;d
    Paul kochamy Cię ;d
    Ogarniasz jak się rozpisałam;d
    Viki tęsknimy ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. no no,Cherry ubrała sie jak dziewczyna...BRAWO JA xd czuje sie taka dumna jak czytam bloga xd no ni..rodział cudowny :)
    jestem ciekawa reakcji chłopaków...tylko zeby ans fanki nie zabiły xd
    w każdym bądź razie tesknie za Viki ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham <3
    Pisz dalej, pisz, już sie uzależniłam ;)
    I zapraszam tu: http://mojahistoria1d.blogspot.com/

    Mabel ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi sie to opowiadanie :D czekaam na kolejne rozdziały (:
    zapraszam tez do mnie : www.lookingforloveinonedirection.blogspot.com [:
    @zelkaa_1D xx

    OdpowiedzUsuń
  6. uzależniłam się od twojego opowiadania kochanie <3
    Moja kiecka boska a te buciki ;d ahh < 3
    no i pisz mi tu nexta
    bo jak nie to ja mam w domu patelnie, garnki itp i wiem jak ich użyć! a tego byś nie chciała . XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham twoje opowiadanie ! Nie mogę sie doczekać następnych rozdziałów ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. No wiesz co, kończyc w takim momencie!?;) Napisz coś jak najszybciej, plis.:))))) KP

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze super!! Czekam na nexta ania:)

    OdpowiedzUsuń
  10. zuzka jak mogłaś skończyć w takim momencie???????????? pisz! czekam AS

    OdpowiedzUsuń
  11. Super naprawdę podziwiam cię XD

    OdpowiedzUsuń
  12. blog geNIALLny naprawdę super czekam na kolejny rozdział. Zapraszam na mojego bloga http://zpamientnikalou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. czekam na kolejny rozdział <333 świetne jest! :D jak będzie to napisz do mnie :D ( tt - @showXsmile )

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje kochana!! Kocham was ;** Kurde świetny blog muszę wszystko nadrobić i to jest świetna niespodzianka dziękuje Viki

    OdpowiedzUsuń
  15. CZekam na nexta ♥ JAk zawsze świetny rozdział i nareszcie chłopcy się uśmiechną !! :D haha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uzależniłam się ♥ #jestem wielka fanka ; )

    OdpowiedzUsuń