5 kwietnia 2012

Rozdział IX

Obudziłam się. Harry jeszcze spał. Po cichu wstałam i sprawdziłam godzinę na telefonie. Była ósma pięć. Nie poszłam do szkoły, ponieważ kostka nadal mnie bolała.
- Czyżby moje Słoneczko już wstało? - spytał zaspanym głosem Hazza.
- Tak - powiedziałam. Ubrałam się w TO i zeszłam na dół kulejąc na bolącą nogę. wszyscy oprócz Harrego, który nadal nie wygramolił się z łóżka, siedzieli na kanapie. Ja poszłam do kuchni i robiłam chłopakom na śniadanie płatki z mlekiem. Po chwili do Kanapowych Leniów dołączył Harold. Po śniadaniu chłopcy pojechali na wywiad, a ja zaczęłam robić pierogi na obiad. Włożyłam je do lodówki. Usiadłam na kanapie i włączyłam MTV. Weszłam na Mobilnego Twittera, a potem z nudów na Gwiazdunie.pl. Zaciekawił mnie zamieszczony tam artykuł o Harrym. Wstałam z kanapy i zaczęłam czytać:

Wczoraj dostaliśmy zdjęcie członka zespołu One Direction, Harrego Stylesa (18 l.) i jego byłej dziewczyny Melanie Henderson (17 l.) na którym nie szczędzili sobie czułości. Czyżby wrócili do siebie?

Gdy zobaczyłam to zdjęcie to aż się we mnie zagotowało. Łzy naleciały mi do oczu. Jak on mógł mi to zrobić? Właśnie wrócili roześmiani chłopcy. Harry spojrzał na mnie.
- Co się stało? - spytał podchodząc do mnie.
- To się stało! - krzyknęłam i wsadziłam mu telefon z otwartą stroną plotkarską do ręki i kulejąc wybiegłam z domu. Skierowałam się w stronę parku.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam małe pytanie.
Pisać dalej tego bloga czy nie?
Opowiedzcie w komentarzu.

11 komentarzy:

  1. TAK MASZ PISAĆ !!! ♥ Jest boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz pisać! Skończyłaś w takim momencie że kurde. ♥ czekam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pisać oczywiście ! Pisz szybciutko nexta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz pisać !!!
    I chce jak najszybciej następny, znowu skończyłaś w najlepszym momencie.
    <3 Czekam z niecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz,albo masz ode mnie wpierdol XD ja chce już nexta *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. PISZ ♥ Jest naprawde fajny :P Ale niech ona nie wierzy "gwiazdunią" huehue :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak mi się podoba, że będę tu codziennie komenta zostawiać ;*
    Boskie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ty mnie powalasz :** ale jeśli chcesz możesz wstawiać mi to nie przeszkadza <33

      Usuń
  8. Zapowiadał się sielankowy odcinek ,a tu proszę Harry odwala takie rzeczy? Nie spodziewałam się tego po nim. Ale może lepiej poczekać na jego wyjaśnienia. Czekam na kolejny odcinek. Pozdrawiam ; )

    http://dance-with-me-tonight.blogspot.com/ Nowy!

    OdpowiedzUsuń
  9. PISAĆ *_* zastanawiam się co bd dalej.... ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. pisać pisać pisać pisać :D xx

    OdpowiedzUsuń