14 kwietnia 2012

Rozdział XIII

Wszystkim spodobał się pomysł imprezy nad basenem. Razem z dziewczynami ubrałyśmy się w nasze kostiumy. Miały być one niespodziankami dla chłopców, niestety Harry widział mój. Trudno. Stroje wyglądały tak: <ja>, <Magda>, <Cherry>, <Viki>. Zeszłyśmy na dół i wyszłyśmy na taras. Na stole stało dużo butelek z piwem. Naprawdę dużo... Zapowiadała się szalona noc. Chłopcy siedzieli na leżakach przy basenie, oczywiście już popijając. Zaczęli gwizdać.
- Wow, ale z was laski - powiedział Zayn i poruszył brwiami.
- Chodźcie do nas ślicznotki - zawołał Harry patrząc głównie na mnie. Wzięłam butelkę z piwem i podeszłam do Hazzy. Dziewczyny tez złapały za alkohol i podeszły do reszty.
- Wyglądasz super - powiedział Harold i pociągnął mnie na swoje kolana. Zaczęłam się śmiać. - To bikini wygląda jeszcze lepiej na tobie - szepnął mi na ucho.
- Magda, Viki, Cherry no chodźcie do nas. Nie bójcie się - powiedział Lou. Magda zaczęła iść w stronę chłopaka.
- Uuuuuu.... Chodź tutaj śliczna - poruszył brwiami zalotnie. Widać było, że tych dwoje ciągnie do siebie. Louis usadził Madzię między swoimi nogami. Viki siedziała koło Nialla, a Cherry usiadła na wolnym leżaku na przeciwko Zayna. Spojrzałam na Liama. Siedział i patrzył się na dom sąsiadów. Spojrzałam w tamtą stronę. Na balkonie stała i tańczyła śliczna dziewczyna, na oko w wieku Liama. Zobaczyła nas i nam pomachała. Liam jej odmachał. Wstał z leżaka i pobiegł do domu.
- Wiesz może gdzie on pobiegł? - spytał mnie Harry.
- Aaaaa... Jak na razie to tajemnica - Harold zaczął mnie całować po szyi. Postanowiłam się z nim trochę podroczyć. Wstałam z leżaka, a Harry zdziwiony patrzył na mnie. Nigdy przecież mu się nie wyrywałam. - Chodźmy popływać - wskoczyłam do basenu. Za mną wskoczyła reszta. Miałyśmy niezły ubaw z chłopaków.

*Oczami Liama*

Wbiegłem do domu, założyłem szybko ciuchy, buty i wybiegłem na ulicę. Furtka na jej podwórko była otwarta, więc pobiegłem pod jej balkon. Nadal tam stała i chyba mnie nie zauważyła. Nuciła piosenkę pod nosem i tańczyła. W pewnym momencie mnie zauważyła, a ja zacząłem śpiewać:

"Under the lights tonight
You turned around and you stole my heart
With just one look
When I saw your face
I fell in love
It took a minute girl to steal my heart, tonight
With just one look, yeah
I've been waiting for a girl like you"

(Tłumaczenie PL
"W świetle dzisiejszej nocy
Odwracam się a Ty kradniesz mi serce jednym spojrzeniem
Gdy zobaczyłem Twoją twarz
Zakochałem się
Zajęło to minutę by skraść moje serce dziś jednym spojrzeniem
Czekałem na dziewczynę taką jak ty")

Uśmiechała się do mnie.
- Poczekaj już idę do ciebie - powiedziała i zeszła z balkonu. Po chwili była już koło mnie. Mimo, że nie była ubrana jakoś specjalnie, podobało mi się to.
- Jak się nazywasz? - spytałem ją.
- Jestem Abbi. A ty to Liam - miała słodki akcent. Podobny już gdzieś słyszałem. Zaraz, zaraz... Dziewczyny mają podobny akcent.
- Tak. A czy ty przypadkiem nie jesteś polką?
- Jestem. Skąd wiedziałeś?
- Poznałem po akcencie. Co robisz w Anglii?
- Może się przejdziemy? Wtedy ci wszystko opowiem.
- Okej - wyszliśmy z jej posesji i poszliśmy w stronę parku.

*Oczami Magdy*

Po kąpieli w basenie usiedliśmy na tarasie i postanowiliśmy, że zagramy w "Prawda czy wyzwanie". Zayn właśnie kręcił butelką i wypadło na mnie.
- Magda, prawda czy wyzwanie? - spytał.
- A co tam. Biorę wyzwanie.
- Hmmm... O! Mam świetne. Pocałuj Louisa, tak jakbyś była jego dziewczyną.
- Okej... - powiedziałam lekko onieśmielona. Lou mi się podobał. A teraz miałam go pocałować. Wow... Podeszłam do niego. Spojrzałam w jego oczy i dałam mu namiętnego całusa. Oderwałam się od niego i usiadłam z powrotem na miejsce. Louis stał w miejscu jakby się zawiesił. Zaczęłam się śmiać.
- Lou! Ocknij się! - krzyczał do niego Harry między napadami w śmiechu. Louis otrząsnął się i usiadł na miejsce. Cały czas się na mnie patrzył i uśmiechał. Teraz ja kręciłam butelką. Wypadło na Nialla.
- Prawda czy wyzwanie? - spytałam go.
- Prawda.
- Okej. To... Podoba ci się Viki? - wymyśliłam idealne pytanie.
- No ten... Tak - powiedział i spojrzał na Viki. Ona się zaczerwieniła i spuściła głowę.
- Przepraszam na chwilę - wstała i pobiegła do domu.
- No leć za nią - powiedziała Cherry do Niallera. Wstał i pobiegł za Viki.
*Oczami Liama*

- Przeprowadziłam się tutaj do mojego taty, ale jakoś specjalnie się z tego nie cieszę. Nie mam dobrych relacji z ojcem, ale nie miałam wyboru. Gdy rodzice się rozwiedli mieszkałam z mamą, ale miała wypadek samochodowy i zmarła. Musiałam się wprowadzić się tutaj - powiedziała Abbi i pojedyncza łza spłynęła po jej policzku. Otarłem ją.
- Nie płacz. Wszystko będzie dobrze. Jak coś, to możesz w każdej chwili do mnie przyjść - przytuliłem ją.
- Dobrze. Liam... Niezręcznie mi tak pytać, ale... czy to co śpiewałeś pod moim balkonem to prawda?
- Tak. Naprawdę mi się podobasz. Wiem, że znam cię zaledwie trzy godziny, ale bardzo mi się podobasz. Nie wiem o tobie zbyt dużo, w przeciwieństwie do ciebie, bo ty penie wiesz o mnie wszystko, ale chciałbym wiedzieć czy czujesz... - nie dała mi dokończyć, ponieważ pocałowała mnie. Nie był to zwykły pocałunek. Przy nim odleciałem jakby do innego świata, wymiaru. Odsunęła się ode mnie.
- Czy to znaczy, że ja też ci się podobam? - spytałem nadal lekko oszołomiony. Kiwnęła głową. Wstałem z ławki. wyciągnąłem do niej rękę.
- Chodź. Chciałbym poznać bliżej moją dziewczynę - chwyciła mnie i trzymając się za ręce poszliśmy przed siebie.
*Oczami Nialla*
Wbiegłem do domu. Zacząłem jej szukać.
- Viki gdzie jesteś?
Pobiegłem na górę. Wszedłem do jej pokoju.
- Tu jesteś. Co się stało?
- Nic się nie stało, Niall.
- To dlaczego tak szybko uciekłaś? Nie odwzajemniasz mojego uczucia? Wiedziałem. Dlaczego najcudowniejsza dziewczyna na świecie mnie nie... - nie skończyłem ponieważ pocałowała mnie. Jej usta były słodkie.
- Czy taka odpowiedź ci wystarczy? Podobasz mi się i to cholernie - powiedziała, a ja wziąłem ją na ręce.
- Tak wystarczy.
- Wariacie, puść mnie - krzyczała. Nie miałem zamiaru tego robić wybiegłem z nią na dwór.
- Tylko nie waz się mnie wrzucić do basenu! - poruszyłem brwiami i podbiegłem z nią do krawędzi basenu. Wskoczyłem do niego z nią na rękach.
- Nialler wariacie! Co ty wyprawiasz? - krzyczała na mnie. Słyszałem śmiech dochodzący z tarasu. Zayn, Harry, Zuza, Magda, Lou i Cherry śmiali się w najlepsze z naszego skoku.
- Szaleję z miłości - powiedziałem i pocałowałem ją. Z tarasu było słychać gwizdy.
- Uuuuu... Nowa para! - krzyczał z daleka Harry. Po chwili cała szóstka pływała już z nami w basenie.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Skiepiściłam końcówkę ;/ No ale cóż... Zgubiłam wenę na polu xD
Mam dwa ogłoszenia:
1. Naprawiłam co było trzeba, więc można już dodawać komentarze anonimowo xD Więc, jeśli czytasz mój blog i nie masz tu konta, to dodaj komentarz jako anonim ;P
2. Wprowadzam nową zasadę: nowy rozdział będę dodawać, gdy będzie co najmniej 10 komentarzy :) Bardzo dużo osób tu wchodzi, co mnie bardzo cieszy, ale strasznie mało komentuje ;/
Proszę was o szczere komentarze :D

Pozdrawiam :) xx

24 komentarze:

  1. czekam na nastepny, twoj blog jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oł gasz kocham cię bejbe < 3 Abbi to ja łii <3 pisz następny ! chcę go jutro ;)) prosze prosze < 3 albo nawet dzis ;d ja u sb napiszem jutro ; p

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ej ej! Foch! A gdzie pocałunek Cherry i Zayna? ;c wiesz,czemu mi tak zależy,prawda? ;D NN to jak dla mnie możesz dodawac co dwie godziny xd
    +czy jak aj dodam 9 komentarzy to sie liczy? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisiaj zaczelam czytac twojego bloga i mnie wciagnal masz talent dziewczyno! polecasz moze jakies inne blogi?

    OdpowiedzUsuń
  5. masz czadowego bloga meggaśnie mi sie podoba czekam ma nn:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Suzi wiesz,że boskie ♥ Haha ;d Chce już następne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :D Czekam z niecierpliwością na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog:)czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  9. szybicutko nastepny, prosze ;)) juz chce czytac ;) a wlasnie polecasz jeszcze jakies fajne blogi tego typu ? xd POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba !!! To wychodzi na to, że tylko Zayn się jeszcze nie całował... ♥ jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde dadawaj rozdział już nie mogę się doczekać co będzie z nami ;D A i ja jestem tą szczęściarą w sexi stroju ;D Tak ta od Niallera mojego ;** jest już 16 dodawaj

    OdpowiedzUsuń
  12. KOBIETO pisz więcej! uwielbiam czytać te posty!

    OdpowiedzUsuń
  13. NASTEPNY NASTEPNY NASTEPNY NASTEPNY !!!! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na następny ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodasz dziś następny rozdział .? :P:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog ;) P.S więcej NIALLA !!! xD

    OdpowiedzUsuń