1 maja 2012

Rozdział XXII

*Oczami Louisa*

Śpiwealiśmy właśnie "Up All Night". Próbowałem się uśmiechać jak najwięcej, jednak przychodziło mi to z strasznym trudem. Tak cholernie tęskniłem za Magdą. Chciałem poczuć teraz to ciepło bijące od niej, chciałem ją teraz przytulić. Pojedyncza łza spłyneła mi po policzku. Starłem ją ukradkiem i śpiewałem dalej. Chłopaki też tęsknią za dziewczynami. Gdy Madzi nie ma w pobliżu, czuję straszną pustkę w sercu. Wczoraj słyszałem szloch dobiegający z pokoju Hazzy. Biedak strasznie cierpi. W sumie to tak jak każdy z nas. Nagle jeden z reflektorów pokazał na widownię. Wszyscy odwrócili się w tamtą stronę. Spojrzałem tam i przez chwile mnie zamurowało. Popatrzyłem na chłopaków. Już po chwili nasze mikrofony wylądowały na podłodze. Nie obchodziło nas to, że przerwaliśmy w sierodku piosenki. Zsskoczyliśmy ze sceny i pobiegliśmy w stronę dziewczyn. Przytuliłem Magdę. Chłopaki też przytulali swoje dziewczyny. Harry nawet wziął Zuzę na ręce i zaczął się kręcić wokół własnej osi. Pocałowałem moją dziewczynę. Łzy zaczęły jej spływać po policzkach. Otarłem je i wziąłem ją ze ręke. Razem z chłopakami i resztą dziewczyn poszliśmy na scenę. Magda stanęła obok mnie. Objąłem ją ramieniem. Zwróciłem się do fanów:
- Przepraszam, że przerwaliśmy koncert.
- Zrobiliśmy to, ponieważ przyjechały do nas najważniejsze osoby w naszym życiu - wtrącił Liam. Mówił to cały czas gapiąc się na Abbi.
- Koncert dokończymy razem z nimi na scenie - dokończył Zayn i wróciliśmy do tego, co robiliśmy zanim przyjechały dziewczyny.

*Oczami Viki*

Wróciliśmy z koncertu. Każdy członek zespołu poszedł ze swoją dziewczyną do swojego pokoju, ponieważ było już bardzo późno. Weszłam do pokoju i zdjęłam buty, bo już strasznie bolały mnie nogi. Podeszłam do Nialla i go pocałowałam. Odwzajemnił to. Całowaliśmy się kilka minut, po czym zaczął zdejmować mi moją kurteczkę. Nie protestowałam. Odwdzięczyłam się mu tym samym i ściągnęłam z niego koszulkę. Po chwili byliśmy już w samej bieliźnie. Niall rzucił mnie na łóżko i zaczął całować mnie po szyi, co jakiś czas robiąc mi malinkę. W końcu ściągnął ze mnie bieliznę, ja ściągnęłam jego i doszło do...

*Oczami Abbi*

Rano wstałam i poszłam do kuchni. Miałam ochotę zjeść coś, niestety lodówka była pusta. Właśnie do kuchni weszła Cherry.
- Cześć. Jest coś do jedzenia? - spytała.
- Hej, no niestety nie ma.
- To chodź, ubierz się i idziemy do sklepu.
- Okej.
Pobiegłam na górę i szukałam jakiegoś ubrania dla siebie. W końcu zdecydowałam, że idziemy tylko do sklepu, więc nie będę się stroić. Założyłam koszulkę Liama, dresy i czapkę z daszkiem, ponieważ dochodziło już południe i tu słońce mocno grzeje. Całe wyszykowanie zajęło mi piętnaście minut. Cherry skończyła szykować się w tym samym momencie co ja. Ona chyba też pomyślała, że nie trzeba się stroić, bo założyła koszulkę Zayna, dresy, tak jak ja i czapkę. Wyszłyśmy z domu i poszłyśmy do TESCO.

*Oczami Cherry*

Wracałyśmy razem z Abbi z zakupów. Kupiłyśmy parówki i chleb na śniadanie. No i jeszcze ketchup, musztardę i herbatę do popicia. Wysiadłyśmy z windy na piętrze, gdzie miałyśmy nasz pokój hotelowy. Nagle stanęłam w miejscu. Przed drzwiami stał Zayn i przytulał jakąś dziewczynę. Poczułam ukucie w sercu. Dał jej buziaka w policzek. Rozpłakałam się. Przecież obiecał, że mnie nigdy nie zrani. Upuściłam siatki, odwróciłam się i pobiegłam do windy.

---------------------------------
Przepraszam za wszystkie błędy, ale rozdział był pisany na telefonie. Mam jeszcze pytanie: mam pisać dalej tego bloga, czy go już skończyć?

16 komentarzy:

  1. Pisać dalejjj ! Świetny, < 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisać dalej !! Ja kocham Twojego bloga. Każdy rozdział czytam. Cudo po prostu. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz pisac dalej ! :D swietny rozdzial i czekam na kolejny ! ;-)) xx

    OdpowiedzUsuń
  4. I ty się pytasz czy masz pisać dalej ;o ?!
    ZDECYDOWANIE TAK !
    Oj Wiki będzie szczęśliwa jak wróci i przeczyta co doszła miedzy nią, a Niallem ♥
    Biedna Cherry :< ale na pewno wszystko się jakoś wyjaśni ;)
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz Pisz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Notka zajebista^^ Pisz dalej:)
    Natusss24

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz , pisz znowu skończyłaś w zaje****** momencie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. No co ty nie przestawaj ! kocham tego bloga <3333 świetny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz dalej twój blog jest świetny ! super rozdział

    OdpowiedzUsuń
  10. pisz dalej super rozdzial ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. JAKIE SKOŃCZYĆ .? CO TY PIERDZIELISZ ?! MASZ PISAĆ DALEJ! I JESZCZE DALEJ ! PRZEPRASZAM ZA TEGO CAPSA JEDNAK SYTUACJA MNIE DO TEGO ZMUSIŁA ;D !

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz dalej ten blog est świetny <3 ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Faajnie ^^
    Zapraszam do nas ! : )
    http://miki-czad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG . !!! hgmdjkifjf . !!
    Kooooocham tooo . ! :D
    Błagam pisz szybko . !!!
    ~~Agata <3

    OdpowiedzUsuń
  15. PISZ DALEJ !!! Jest świetny :) ale,nie dobry Zayn ♥ ... :)

    OdpowiedzUsuń