28 marca 2012

Rozdział VII

Siedziałam na ostatniej lekcji w szkole. Robiłam na niej to co na poprzednich, czyli myślałam o Harrym. Tęskniłam za nim jak nie wiem co! Zadzwonił dzwonek. Wyszłam z sali i poszłam do mojej szafki. Usłyszałam piski i nagle wszyscy wybiegli na zewnątrz. Przechodziła właśnie obok mnie dziewczyna z mojej klasy.
- Hej Brooke. Wiesz może dlaczego wszyscy wybiegli na zewnątrz? - spytałam ją.
- Podobno One Direction znowu tu przyjechało - powiedziała i wybiegła za resztą. Wzięłam książki potrzebne do odrobienia pracy domowej i skierowałam się ku wyjściu. Zobaczyłam chłopaków, a potem jego. Uśmiechnęłam się.
- Ej, ludzie, przestańcie wrzeszczeć! - krzyczał Liam.
- Przyjechaliśmy w prywatnej sprawie! - wtórował mu Zayn. Zaczęłam przepychać się ku przodowi. Wiedziałam, że tam mnie zauważą. Doszłam na przód. Chłopcy jeszcze przez trzy minuty szukali mnie wzrokiem. Potem nie wytrzymałam i rzuciłam się Hazzie na szyję.
- Hej chłopaki, znalazłem ją! - krzyknął Louis.
- Lou, ty idioto! Chyba ją widzimy, co nie? - roześmiał się Niall. Poszli rozdawać autografy, a ja nadal byłam w objęciach Harolda.
- Ale się za tobą stęskniłem - szepnął mi na ucho.
- Ja za tobą też - pocałowałam go.
- Mam dla ciebie propozycję nie do odrzucenia. Powiem ci ją u mnie - wziął mnie za rękę. - Chłopcy! - zwrócił się do reszty. - Jedziemy!
Szybko pożegnali się z fanami i po chwili siedzieliśmy w samochodzie. Zżerała mnie straszna ciekawość. Ciekawe co to za propozycja... Nie zdąrzyłam się dobrze zastanowić, bo podjechaliśmy pod dom chłopaków.

-----------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, że krótki, ale muszę uczyć się do egzaminu ;/
Następny rozdział będzie długi :)
Pojawi się w weekend ;*
Jeśli chcecie możecie zostawić swoje Twittery, aby być powiadamianym ;D

5 komentarzy:

  1. kocham,kocham,kocham *-*
    ja chce już weekend...ja chce już kolejne rozdziały;D moje marzenia tak jakby się spełnią XD Zuzka,ty wiesz o czym ja gadam;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe co to będzie za niespodzianka ? :D Jest fajnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. No musiałaś w takim momencie zakończyć rozdział?!
    Nie wytrzymam tyle ;P
    Po prostu kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  4. arrrr. nie lubię Cię za to przerywanie :<
    Ale pisz kolejny. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W jakich momentach mi tu urywasz ;< ahahah *_* BOSKI <333.

    OdpowiedzUsuń