6 marca 2012

Rozdział II

W tym momencie byłam szczęśliwa. Idę na scenę do One Direction. Nie mogę w to uwierzyć. Byłam w połowie drogi na scenę, kiedy Harry powiedział do mikrofonu:
- Cieszę się, ze wpadłem na ciebie dzisiaj na korytarzu.
Uśmiechnęłam się. Wszyscy patrzyli na mnie ze zdziwieniem. Dziewczyna z wymiany, do tego odludek, została zauważona! I to przez One Direction! Weszłam na scenę, a Harry złapał mnie za rękę i zaczęli śpiewać. Gdy nadeszła solówka Hazzy w ' WMYB ' podszedł do mnie, stanął bardzo blisko, popatrzył głęboko w oczy i zaśpiewał ją dla mnie. Mało co nie zemdlałam! Gdy skończyli śpiewać i pożegnali się z uczniami zaczęłam iść w stronę wyjścia. Harry podbiegł do mnie i mnie zatrzymał.
- Nie dałaś mi swojego numeru... - i zrobił smutną minkę. Roześmiałaś się.
- Nie dałam, bo nie prosiłeś.
- No, to jeszcze raz. Dasz mi swój numer? - spytał i posłał mi ten swój zniewalający uśmiech.
- Jasne - i wbiłam mu numer do telefonu. - Muszę iść, bo spóźnię się na lekcje..
Każdy z chłopaków przytulił mnie na pożegnanie. Wzięłam swoje rzeczy i jeszcze zanim wyszłam z sali, spojrzałam za siebie. Wygłupiali się. Roześmiałam się. Oni zawsze potrafili mnie rozbawić. Wyszłam z sali i do klasy poszłam już nie z opuszczoną głową, ale z podniesioną do góry.
Wieczorem dostałam sms-a od nieznanego numeru: ' Co ty na to, że zamiast jutro pójść do szkoły, poszłabyś do naszego domu? Harry xx '. Uśmiechnęłam się i natychmiast odpisałam: ' Jasne. Miło będzie z wami wagarować xD. Zuza <3 '. Po chwili dostałam odpowiedź: ' Bądź gotowa o dziewiątej, przyjedziemy po ciebie. Hazza ;* '. Odłożyłam telefon i poszłam wziąść długą kąpiel.
Następnego dnia wstałam o 7 rano, zjadłam śniadanie i pobiegłam się ubrać. Nie miałam pojęcia jeszcze w co. Przejrzałam całą szafę i zdecydowałam się na bluzkę w paski, niebieskie rurki i czarne baleriny. Zrobiłam sobie delikatny makijaż i uczesałam włosy w kok. Właśnie brałam swoją torbę, kiedy ktoś zadzwonił do drzwi. Otworzyłam. Był to Harry.
- Wow, Zuza, wyglądasz pięknie.
- Dziękuję. To co idziemy?
- Jasne, chodź - poszłam za nim do samochodu. Usiadłam pomiędzy Louisem i Hazzą. Ruszyliśmy. Po pięciu minutach dojechaliśmy do ich kompleksu. Był wielki. Z pomocą Harrego wysiadłam z samochodu. Weszliśmy do środka. Niall od razu pobiegł do kuchni, bo znów był głodny. Louis pobiegł za nim, bo chciał marchewkę. Liam z Zaynem pobiegli posiedzieć przed TV.
- Może pokaże ci nasz dom? - zaproponował Harry.
- Z chęcią - powiedziałam i uśmiechnęłam się. Pokazał mi salon, jadalnię, pokoje, kuchnię i właśnie teraz wchodziliśmy do ogrodu. Był tam wielki basen. Odwróciłam się do Harrego.
- Ładny dom. Podoba mi się - Harold spojrzał mi głęboko w oczy. Staliśmy tak chyba dwie minuty. Potem ktoś złapał mnie od tyłu i podniósł do góry. Zaczęłam piszczeć. Po chwili wylądowałam w basenie. Nie mogłam przestać się śmiać.
- No dobra chłopaki, fajnie było, ale czy ktoś może mi pomóc wyjść? - spytałam. Liam podał mi rękę a ja wciągnęłam go do wody. Razem z nim wpadł też Hazza i Louis. Chwile jeszcze popływaliśmy, a potem chłopaki poszli się przebrać. Harry wziął mnie za rękę, zaprowadził do swojego pokoju i dał mi swoją bluzkę i spodnie, żebym mogła się przebrać. Poszłam do łazienki. Gdy wyszłam, Hazza siedział już przebrany na łóżku. Wstał i podszedł do mnie.
- Do twarzy ci w moich ciuchach - szepnął mi na ucho.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeśli chcecie być powiadamiani o nowych rozdziałach na Twitterze,  piszecie w komentarzach :)

7 komentarzy:

  1. mojego Twittera już masz :D rozdział zajebiaszczy i czekam na NN, oczywiście ma byc jutro XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, fajnie.. pisz dalej i informuj mnie o nowym rozdziale :D Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczyna się bosko .! Nie mogę się doczekać nn ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. super się zaczyna + czekam na więcej ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział super. Czekam na NN^^

    zapraszam do mnie save-you-tonight-honey.blogspot.com

    mÓJ twitter @ immpossiblee

    OdpowiedzUsuń
  6. uhuh, świetne jest !! ;* . zapraszam do mnie. ;) http://samemistakes-1d.blogspot.com/ xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. ACH WSPANIALY *_* Zapraszam do mnie: http://onedirection-to-poland.blogspot.com/ :D :D

    OdpowiedzUsuń