22 lipca 2012

Rozdział XXVII

*Oczami Harrego*

Siedziałem przy niej cały czas. Nie jadłem, nie piłem, nie spałem, tylko czuwałem. Od czasu wypadku minęły dwa dni, a jej stan nadal się nie poprawia. Dlaczego to musiało się stać? Przecież ona nic nie zrobiła. Powinno się to stać mi. Planowałem dla niej urodzinową niespodziankę. Miało być tak pięknie. Ale niestety chyba nie było nam to pisane. Zobaczyła jak rozmawiam, z dziewczyną, która pomagała mi w organizacji prezentu, lecz wyciągnęła pochopne wnioski. Z resztą na jej miejscu też bym był zazdrosny. To normalne. Ale dlaczego ten samochód musiał nadjechać? Ona jest wspaniałą dziewczyną, chcę spędzić z nią resztę życia i chciałem żeby miała wspaniałe urodziny, a tu co? Nie mam już sił. Chciałbym żeby się obudziła, przytuliła mnie. Łzy zaczęły mi spływać po policzkach. Z dziewczynami nie jest lepiej. Cherry się podłamała i nie wychodzi z pokoju. Jest bardzo źle, bo nawet Zayna do siebie nie wpuszcza. Abbi cały czas siedzi w sypialni z Liamem. Magda bez słowa wsiadła w samolot i wyjechała. Gdzie? Tego nie wie nawet Lou. Niall zabrał Viki do Irlandii, bo ona była tak podłamana, że o mało co się nie zabiła. Louis trzyma się jako tako, ale przychodzi tu do mnie. Przychodzi się wypłakać. Nie ma pojęcie gdzie zniknęła Madzia i jest załamany. Ja staram się nie płakać. Ale gdy tylko jestem sam... Łzy same napływają. Chcę żeby się obudziła, żeby tu była, żeby mnie przytuliła... Lou jakiś czas temu poszedł do domu i zostałem sam. Uklękłem przy jej łóżku, złapałem jej małą, delikatną, bladą dłoń w moje dłonie i zacząłem się modlić.
- Boże, dlaczego to musiało się zdarzyć jej? Dlaczego? Przecież ona nic nie zrobiła. To wszystko moja wina... Błagam, spraw żeby się obudziła, proszę...



-----------------------------------------------------------------------------------------
Dodaję rozdział mimo, że nie było 10 komentarzy pod poprzednim.
Czytajcie bloga Viki - i-can-love-you-more-than-this1d.blogspot.com
Ankieta po lewo.

10 komentarzy:

  1. KURWA ! ZUZA OBUDŹ SIĘ ! JA CHCE ROZDZIAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest świetne !! Ja tooo uwielbiam <3. czekam na kolejny rozdział :**

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. awwwwwwwww cudo *___* i dzieki za reklamę :D dawaj nexta bo kocham tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny :D ale dlaczego taki krótki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny świetny czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobisz następny 1 sierpnia ?Na moje urodziny .Plisss.


    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo smutne ;<< żebyś się obudziła! czekam na nexta ;) xx

    OdpowiedzUsuń
  9. huhuh jestem 10 ! :D dawaaaj nextaa :PP blog świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty blog!! Polecam ten :one-direction-fanki99.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń