16 maja 2012

Rozdział XXIV

*Oczami Zuzy*

Pobiegłam do pokoju i założyłam kostium kąpielowy. Narzuciłam na to letnią sukienkę z suwakiem na plecach i wiązaniem na szyi. Do torby plażowej spakowałam ręcznik i olejek do opalania. Na nos założyłam okulary przeciwsłoneczne, a na nogi sandałki na obcasie. Zeszłam na dół schodami, ponieważ winda nadal była zepsuta. Przed wejściem do hotelu stał Harry i trzymał dwa rowery.
- Już jestem - pocałowałam go.
- Zabieram cię na plażę. Wsiadaj - wskazał na rowery. Wsiedliśmy na nie i ruszyliśmy. Hazza doskonale wiedział gdzie jechać. W ciągu dwudziestu minut dojechaliśmy na miejsce. Szybko znaleźliśmy fajne miejsce i rozłożyłam ręcznik. Harold zdjął swoją koszulkę i spodnie i stał przede mną w samych kąpielówkach. Jego sześciopak był boski.
- Zuza, teraz ty - uśmiechnął się zadziornie.
- Nie. Nie ma mowy.
- Pomogę ci - zaczął całować mnie po szyi i schodził do mojego ramienia. Rękoma odwiązywał sukienkę na mojej szyi. Nie protestowałam. Było mi zbyt przyjemnie. Gdy uporał się z rozwiązywaniem zaczął wpijać się w moje usta i rozsuwać suwak na plecach mojej sukienki. Zaczęłam odwzajemniać jego pocałunki. Po chwili byłam już w samym bikini. Harry odkeił się ode mnie i przygryzł dolną wargę.
- Wyglądasz strasznie apetycznie - powiedział i położył ręce na moich biodrach. Przyciągnął mnie do siebie i jeszcze raz pocałował.
- Idziesz ze mną popływać? - spytał przez pocałunek.
- Na razie nie.
- W takim razie będę tęsknić - pocałował mnie jeszcze raz i pobiegł do morza. Położyłam się na brzuchu na ręczniku i zaczęłam myśleć. Mam wielkie szczęście. Harry jest najlepszym chłopakiem na świecie. Chciałabym w przyszłości mieć z nim dzieci, wziąść ślub... Ktoś przerwał mi rozmyślania, siadając cały mokry i zimny okrakiem na moich plecach.
- Aaaaa! - zaczęłam piszczeć.
- Kiciu, to ja. Stęskniłem się. Bez ciebie nie jest tak fajnie - Harry zaczął mi szeptać czułe słówka do ucha. Po chwili wstał i pomógł mi się podnieść. Przytulił mnie całym swoim ciałem.
- Jesteś mokry! - powiedziałam.
- Ty już też, więc może pójdziesz ze mną do wody? - spytała błagalnym głosem i zrobił oczka kotka ze Shrek'a.
- No dobrze.
W oczach chłopaka pojawiły się iskierki szczęścia. Pocałował mnie i złapał za rękę. Razem wbiegliśmy do wody.

*Oczami Magdy*

Poszłyśmy z Liamem i Louisem na plażę. Razem z Abbi siedziałyśmy na kocu i patrzyłyśmy na naszych chłopaków. Miałyśmy z nich niezły ubaw, ponieważ serfowanie coś niezbyt im wychodziło.
- No i z czego się tak śmiejesz Magda? Myślisz, że to takie proste? - powiedział oburzony Lou.
- Tak! - odkrzyknęłam mu.
- To chodź i spróbuj.
- Okej - wstałam z koca. Szybko zaczęłam zdejmować plażową sukienkę, na co Tommo tylko zagwizdał i pobiegłam do niego. Wzięłam deskę i wbiegłam do morza. Trafiłam na idealną falę. Stanęłam na desce i zaczęłam razem z nią płynąć do brzegu. Abbi biła mi brawo, Liam stał i gapił się na mnie, a Louis się obraził.
- Za to, że mnie tak upokorzyłaś będzie kara. Już ja coś wymyślę - powiedział.
- Gdzie się tego nauczyłaś? - spytał Liam.
- Gdy byłam w Australii na wakacjach to się uczyłam - uśmiechnęłam się do niego i poszłam fo Abbi się wysuszyć. Już boję się kary, jaką wymyśli mi Lou... On jest taki nieprzewidywalny.

*Oczami Viki*

Siedzieliśmy z Niallem w kuchni i karmiliśmy się winogronami. Nagle wrócili Zayn i Cherry wtuleni w siebie. Zayn miał rozczochrane włosy, a Cherry bluzkę założoną na lewą stronę. Teraz mieliśmy pewność, że to zrobili. Chers uśmiechnęła się do mnie i pociągnęła za rękę do salonu. Usiadłyśmy na kanapie.
- Viki, kurcze, dzisiaj jest najlepszy dzień w moim życiu.
Uśmiechnęłam się do niej.
- Ja miałam najlepszą noc w moim życiu - dziewczyna zrobiła wielkie oczy.
- Ty i Niall...
- Tak - zaczęłyśmy skakać i piszczeć z radości, przez co chłopcy wyszli z kuchni, a my jak gdyby nigdy nic usiadłyśmy spowrotem na kanapie. Zayn potrzedł do Cherry i szepnął jej coś na ucho, po czym poszli do swojej sypialni. W salonie zostałam tylko ja i Niall...

--------------------
Wiem, wiem, piszę coraz nudniejsze rozdziały, ale po prostu nie mam pomysłów. Jeśli macie jakieś sugestie, co mogłoby się dalej wydarzyć to piszcie w komentarzach, na moim fb (jeśli macie) lub na tt (@ZuzaKwiatkowska) :)

Pozdrawiam xoxo

18 komentarzy:

  1. Boje się tej kary ;oo
    Świetne!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Pisz dalej, pisz dziewczyno;D ♥♥ I pamiętaj, informuj mnie : @vampfan_pl ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajneee . pisz szybko nowy . ^^

    zapraszam : http://my--story-of-love.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie pisz szybciutko bo już nie mogę sie doczekać i NIE PISZESZ NUDNYCH ROZDZIAŁÓW sa cudne *__* normalnie Nialll i ja ME GUSTA ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. pisz szybciutko nowiutki kochanie <33 I wcale rozdziały nie są nudne ;) Są CUDOWNE <33

    OdpowiedzUsuń
  6. piiisz pisz już sie nie mogę doczekać !! <33 one nie są nudne, wręcz przeciwnie !! powiadom mnie o nowym rozdziale @Iam_Directioner

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie nudniejsze ! Jesteś najlepsza ! <3 • alex •

    OdpowiedzUsuń
  8. TE ROZDZIAŁY NIE SĄ NUDNE... SĄ BOSKIE! BOŻE, JUZ SIE NIE MOGE DOCZEKAĆ NASTĘPNEGO! PISZ CODZIENNIE! ; ) ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Blog nie jest nudny, tylko superowy, pisz szybko następny. XD KP

    OdpowiedzUsuń
  10. supcio! ;) a to moj blog http://love1directionforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jest ciekawie :> Zapraszam do siebie http://itssoridiculous.blogspot.com byłabym wdzięczna za jakąś reklamę/polecenie czy też komentarz lub dodanie do obserwowanych, z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jest super ;D
    pisz nowy. już się nie mogę doczekać ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Notki nie są nudne. Wręcz świetne, bombowe. Szkoda tylko,że rzadko je dodajesz. Ale akcja się rozkręcam. hmmm...może jakaś mini zdrada?
    Natusss24

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ja w odpowiedzi na twije pytanie. szkoła nazyea się VI LO imienia joacjima lelewela w łodzi i dzisiaj i jutro sąprzesłuchania takie testy talentów niestety rekrutacja ogólna (podania) już się zakonczyła .Jeśli chcesz wiedziećwięcej w googlach wpisz VI LO Łódź i ci wyskoczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. SUUUPER NOTKA! CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIĄ NA KOLEJNĄ! http://that-is-what-crazy-is.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie piszesz. bardzo mi się podoba ;)
    zapraszam: http://onedirection-opowiadanko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest spoko. Kocham twój styl pisania <3

    OdpowiedzUsuń
  18. pisz, pisz...nie mogę się doczekać...aawWW...:**-xx

    OdpowiedzUsuń